8 Kasım 2015 Pazar


ÖYLESİNEYİM

Benim senle istediğim kitaplardaki bir aşktı. Yüz yıllık bin yıllık.
Hani o olmazsa benim için başkası haram olur dedirten. Bir Leyla ve Mecnun, Köroğlu ile Telli Nigar gibi. Unutulmaz filmler gibi...Böyle öteden baktığımda yarası yarama denk geleninden. İçi dışı bir olanından. Ondan gayrisine gözü gitmeyeninden. 
Kıyamayanından,
Üzemeyeninden
Gidemeyeninden
Kıramayanından
Ölemeyeninden belkide O olmadan.

...
Sonra anlıyorsun. Bu senin kitaplarda okurken düşünde kurduğun hayalden öte değil. Bu dediklerin sadece senin hissettiğin. Onun değil!
Sonra 
Vazgeçiyorsun. 
Ben seni Sen/sizde severim diyorsun.
Senin için senden vazgeçerim de..
Senin istediğin buysa
Tense, zevkse al buyur işte
Ben değil ama biri ikisi üçü ... hepsi senin olsun
En azından birimiz mutlu olsun.
Senliyken de Sensiz değil miydim zaten?


...





1 yorum: